مهدی کروبی آس رو کرده

آگوست 10, 2009 at 8:28 ق.ظ. (روزانه) (, , )

هیچ جرم و گناهی در ایران بالاتر از تجاوز نیست، حتی میشه گفت از قتل هم بالاتر است. در روزهایی که انتقادها از طرح امنیت اجتمایی بالا گرفته بود، مدافعین این طرح فقط یک جمله داشتند: «بعضی از اینها به نوامیس مردم تجاوز کردند» و با این یک جمله تمامی منتقدین را خفه میکردند. در حال حاضر که ج.ا. سعی دارد با دادگاهای نمایشی و فرمایشی جنبش سبز را نا کام بگذارد، برگ برنده ای توسط شیخ مهدی کروبی رو شده است. چه جنایتی بالاتر از اینکه برای مردم معترض در زندانها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند؟ چه تحقیری از این بالاتر؟

ما در حالی که درد و رنج این افراد را درک میکنیم و پیگیر حقوق قانونی آنها هستیم باید از این برگ به خوبی استفاده کرد. مهمترین کار ما در حال حاضر پوشش خبری این موضوع است.

17 دیدگاه

  1. azar said,

    فکر می کنید مجتهدان و فقهای ما کی هستند ؟ همان کشیشهای دوران تفتیش عقاید. اینها به هیچ عقیدهای پایبمد نیستند. خودتان را خسته نکنید چهره ی واقعی اسلام همین بوده و هست .پیروزی نزدیک است . همه ی این ضد بشر ها به دست عدالت سپرده می شوند . گریه ی آنها را پای چوبه ی دار خواهیم دید . کفگیر به ته دیگشان خورده است .

  2. مهرداد said,

    همینه
    باید همه چیز رو بشه
    باید همه چیز گفته بشه
    مرسی آقهی کروبی

  3. kamran said,

    man ham kamelan movafegham bayad hatman pushesh bedim chun in masale kamelan namusi hast va gheyrate mardom ke khodam ham jozveshab be jush miyare

  4. sara said,

    آفرین یه غیرت و شزف و انسانیت این مرد .این ر.حانیون و افراد هستن که هنوز میشه با افتخار گفت ما شیغه مولا علی هستیم..علی نگهدارش.

  5. amir said,

    واقعا کروبی خیلی مرد
    هیچ وقت از اینکه بهش رای دادم پشیمون نشدم
    هاشمی هم خیلی مارمولک بود که ده روز هیچ کاری نکرد تا کروبی مجبور بشه این خبر را پخش کنه.

  6. sina Khashayar said,

    barge barandeh estelahe dorosti baray efshagari az in jenayat nist. barge barande ya’ni estefadeh siyasi az yek hadeseh talkh mesle in ….. na in barge barandeh nabood, be nazare man sheikh faghat az hagh defa› kard .

  7. دد said,

    تیترتون با توجه به متن یه مشکل کوچیکی داره که می تونه یه جور دیگه هم خونده بشه. آس رو کرده یعنی چی مرد حسابی؟‌

  8. دوستی سبز، زرد بفنش نمی‌دونم said,

    آقا بهروز، لطفن به تجمعات هم بها بدید که تنها شرط پیروزی ست. لطفن در گوشه وبلاگ خودتون، پوستری از تجمعات پیش رو همواره بذارید. یا در عنوان وبلاگ‌تون تجمع بعدی رو عنوان کنید.

    یه تقویم سبز هم تهیه شده که می‌تونید کدش رو بذارید. به
    می‌تونید به وبلاگ من مراجعه کنید برای نمونه.

    دانستن زیاد جز ایجاد بیماری روانی کاری نمی‌کنه مگر توام با عملی بشه برای خالی کردن احساسات منفی.

  9. رها said,

    من كاري ندارم كه كروبي چه كاره حكومت اسلاميه.ولي ازش ممنونم كه بالاخره گفت حرفي رو كه كسي جرات گفتنش رو نداشت

  10. دوستی سبز، زرد بفنش نمی‌دونم said,

    تقویم سبز
    http://chebaayadkard.blogspot.com/

    وبلاگ من: دیوارنویسی
    http://iranisabzpics.blogspot.com

  11. دوستی سبز، زرد بفنش نمی‌دونم said,

    http://chebaayadkard.blogspot.com
    تقویم سبز رو از این لینک بردارید.

  12. دوستی سبز، زرد بفنش نمی‌دونم said,

    یه گروه گوگلی هم هست که می‌تونی عضوش بشینی. گروه فعالی ست و می‌تونی خبر‌هات رو به اون‌ها هم ایمیل کنی. ۱۳۰۰ نفر عضو داره
    http://groups.google.com/group/23khordad/subscribe?hl=en

  13. مصطفی said,

    پاتک خبری سنگینی به دادگاه ها بود.پروژه مانور رسانه ای دادگاهها رفت زیر نامه کروبی

  14. Saeid said,

    be in khaen ha har chi begi michasbeh,hichi azashon baeid nist,gar che aberoei vaseh bordan nadaran,vali hastan hamiani keh az omghe fajeh khabar nadaran,be nazare man ham efshagari kheili mofideh,PAYANDEH IRAN

  15. امیر از تبریز said,

    میزان تاثیر این مساله بسیار بالا میباشدبایستی روی این آن تاکید کرد.هیچ کس نمی تواند در برابر ظلمهای بیش از حد مزدوران ولایت سکوت کند.

  16. امیر از تبریز said,

    میزان تاثیر این مساله بسیار بالا میباشدبایستی روی آن تاکید کرد.هیچ کس نمی تواند در برابر ظلمهای بیش از حد مزدوران ولایت سکوت کند.ما امروز چهره عریان اسلام و ولایت را به عیان می بینیم.آگاهی ملت را مدیون این مردان و زنان دلیرهستیم.

  17. neda said,

    کلامی با سیاستگذارانی که بویی از شرف و انسانیت نبرده اند و عمله ظلم فقیه قلابی شده اند و لقمه حرام صداوسیما را روزی خود کرده اند.

    ********** … بی شرف ها آخه دروغگویی هم حدی داره چرا طوری رفتار میکنید که ملت از عمق وجودشان مرگتان را بخواهند؟
    نمیخواد اینطوری حکومت شیعه بسازید که حضرت علی در گور بلرزه.. عادت کنید دروغ نگید غیبت نکنید 50 درصد موضوع حل است. این چه سیاست فرهنگی است که دوتا جوون مسلمان سالم مثل زمان شاه از توش در نمی آد. آخه کجای دین مطهر داریم که هدف وسیله را توجیه میکنه!؟ بچه کونی ها اگه همین امروز جلوی جام جم هم راه برید و از دو تا از این خانمهایی که به لطف جمهوری اسلامی کاروبارشان سکه است بپرسید آیا گیر نیروی انتظامی یا گشت ارشاد افتادید یا …بعدش چی شده؟ همشون بهتون میگن که کار جدیشونو با مامورهای پلیس شروع کرده اند و آدرس همه سردارها و روسای کلانتری که مریدشان امثال سردار رادان و سردار زارعی هستند را بهتون میدن(با سایز ..یرشون)! اصلا از همون هزاران گاردی که صداوسیما را از ترس حمله مردم قرق کردند و خانه ما را تبدیل به محل سازماندهی لباس شخصی ها و زندان جوانان کردند بپرسید(منو بگو ها اصلا چرا بپرسیم احتمالا شماها خودتون هم جز افرادی بوده اید که با فتوای فقیه جاعل به جوانان همه جور تجاوز کرده اید از قلب کردن نمازجمعه و آتش زدن مسجد و پاره کردن …ون و شکافتن قلب جوونها).
    اونوقت شما خزعبلات رئیس دروغگوی سابق، لاریجانی را پخش میکنید که به کسی تجاوز نشده است!!؟ بی شرف ها بی دین ها مگه خودتون کلی فیلم از جوونهای مردم نگرفتید و در اختیار سپاه ثارالله نگذاشتید تا به زندگی و زن و بچه مردم تجاوز کنند مگه به این جنایت پیش آقای جائر جانیتون افتخار نکردید؟ مگه شما در بستن دهان دیگر رسانه ها مستقیم و غیر مستقیم سیگنال ماهواره ها و صدای نقادان را خفه نکردید؟.
    ریدید به اسلام مظلوم و آثار شهدا. بس کنید. کی گفته شما میفهمید و مجازید برای حفظ این پادشاهی خودکامه دروغ، با ثروت این مردم خبربسازید و هر زری را بزنید و هرگوهی را بخورید. تر زدید به سوابق و روحیه همه کارکنان سازمان که روزی به خدمت در صداوسیما افتخار میکردند. پیش خدا چه خواهید گفت؟ شما که بهتر میدونید و مستند کرده اید که چه طوری یک شبه یک حجت الاسلام با سوادی 3-4 سال حوزه ای که بقول شیخ علی تهرانی بیشترش را هم با سعدی خوانی و حافظ گذرانده اند آیت الله شد ؟ جدیدا هم که آیت الله ی عظما می خوانیدش! نکنه خودتون هم باورتون شده.؟
    بابا این نون ها خوردن نداره از بچه ها تون بخواهید بهتون بگن حتی تو اون مدرسه های خصوصی اسلامی شون که مملو از کثافت ریاکاری هاست چه فحش هایی نثارتون نمی کنند آخه حیا هم خوب چیزیه.
    حتما چند برابر این پاداش های مالی که به ما دادید آقای رهبر و احمدی نژاد به شما داده اند و رانتهای خودرو و زمین و پست و کار دولتی برای کره خرهاتون و …. برای شما و خانواده تان!
    . ولی اگر هنوز خرده وجدانی دارید به فکر مادر کیانوش آسا و سهراب اعرابی و هزاران آسیب دیده دیگری باشید که بی سایه پدری بزرگ شدند و اگر متجاوز خارجی نیز بود در دفاع از مرزهای وطن شهید میشدند اینقدر در حق این خانواده ها و میلیونها نخبگانی باشید که معترضند و بر آن سرمایه ملی حق دارند. ظلم نکنید و بترسید از آه مظلوم بترسید از روز قیامتی که دیگه نه خامنه ای نه سپاه و لباس شخصی دیگری هست که کمکتان کند و حنای دروغتان بی خاصیت خواهد بود.
    همه کانالهای خبری و امکانات کشور را دراختیار دارید بعد از تهران به غرقی و فلاح و … سواستفاده چی که بجای خبرنگاری به جاسوسی مشغولند میگوئید که فلان خبرمنفی را برای شما از آمریکا و انگلیس و بغداد و …. بلغور کنند . بابا این شد کار حرفه ای؟ گند زدید به معنی اخبار! مگر هزاران هزار ظلم انجام شده و میلیونها رای قلب شده و دهها شهید از نخبگان مردم را میشوید با فیلم ترانه موسوی و آن نوجوان دیگر پاک کرد؟ شما بی ناموسها که روی شاه و ساواک و سیا و بوش را سفید کرده اید و تیشه به ریشه خودتان زده اید کی قرار است کارکرد رسانه ها را یاد بگیرید؟ کی قرار است مفهوم اعتماد به رسانه را بفهمید. تا کی میخواهید به فرهنگ کشور تر بزنید؟ چرا بیت رهبری آن میعادگاه خاله خرسه ها و ابوموسی اشعری ها باید برای رسانه کشور تصمیم بگیرند؟ اگر آنها عقلشان میرسید که اینهمه گهکاری را در دامان رهبر نمیگذاشتند که نقل و نبات دهان مردم مرگ بر خامنه ای شود و سپاه و بسیج، این سابقا سرمایه ملی به گه کشیده شود و منفور خاص و عام. تا فرصت هست آدم شوید و نزد خدای بزرگ توبه کنید.

بیان دیدگاه